Tapsi a kis tekergő...

Nyuszi család népes hada,
Négy kis lurkó, s papa, mama,
Erdő szélén, bokor alatt,
Éldegél a vidám csapat.



De szép vagy te sárga lepke!
Mondd csak; veled repülhet-e,
Magamfajta Tapsi nyuszi,
Erdőszéli ugri-bugri?

Ám a lepke gyorsan elszáll.
De a tücsök biztos megvár!
Ugrani azt én is tudok,
Gyorsabb vagyok, messzebb jutok.

Este lett már, elfáradtam,
Vacsorára almát kaptam.
Süni apó őrzi álmom,
Ő a legújabb barátom.

Hajnali nap fénysugara,
Tapsit már ébren találja.
Kismadarak őt üdvözlik,
Friss harmatban jól megfürdik.

Hogyan jutok innen haza?
Vár engem a nyuszi mama!
Útitársam a sok gomba,
Így utazni de jó móka!

Friss zöldséggel megetetik,
Ám ő mégis szomorkodik.
Kitalálják gondolatát,
Megkeresik a családját.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...